söndag 1 maj 2011

Förlängt avbrott

Efter några dagars sjukdom tyckte jag så den 26:e att jag iaf skulle kunna fira min STORA födelsedag med att bli bjuden på lunch och gå ut och äta med de små på kvällen då kalaset belv inställt. Dum idé visade det sig! Nu har jag legat nedbäddad sedan i torsdags med lunginflammation. Funderar på om man får magrutor av allt hostande, ont gör de iaf! Ont gör det iofs överallt...

SURT eftersom flyttplaneringen gått helt åt skogen redan. Nåja, det är bara att bli bra och fortsätta bära, måla, greja och dona så snart det går.

Är tillbaks så snart jag orkar. Tyckte just jag mådde riktigt bra (det gör jag i förhållande till igår) men efter en promenad mellan soffa och kök samt utfodring av husdjur och tillbaks s var jag tvungen att vila... Jag ska nog ta det lugnt tror jag bestämt.

Inga kommentarer: