måndag 14 februari 2011

Dåligt...

uppdaterat här ett tag. Jag lider av skrivtorka, tror jag, men det kan lika gärna vara så att jag blivit lat vilket har med sysslolösheten att göra. Jag kommer liksom inte igång och allt kan göras imorron likaväl som idag eller till och med om en vecka eller så.

Jag har inte heller varit så värst kulturell av mig. Inga konserter har jag varit på och i bokväg blir det mest lättläst & underhållande i form av Penny Vincenzi, Tamara McKinley och nu håller jag på med en som handlar om New York på 60-70-talet. Men egentligen är väl det vad att läsa handlar om? Underhållning! Sen att det kanske inte anses lika "fiiint" att läsa vissa böcker är ganska ointressant. Jag har varit på resa i England, Australien och nu USA och så gott som trott att jag varit med på plats vilket är ett toppbetyg =)

Apropå resa så drar sonen och jag till London under veckan vilket vi båda ser fram emot enormt. Nu hoppas jag bara att vädergudarna blåser bort de annalkande molnen för regn vill vi INTE ha. Det hävdas att det alltid regnar däröver men jag har allt haft fler dagar med uppehåll än med regn i London, så det så! Vi packar dock ner regnkläder för säkerhets skull, det är INTE kul att gå på marknad och bli drypande blöt i kylan (det vet jag av erfarenhet).

Inga kommentarer: