onsdag 23 februari 2011

Har en bra ursäkt...

... att inte ha uppdaterat bloggen. Jag är nämligen döende i influensa h1n1! Hur jag vet att jag är döende? Tja, det känns så! Dessutom ligger det en hel låda Cadbury Flakes i skafferiet som jag inte ens är sugen på och då måste man vara döende! Och om inte det räcker som bevis så finns det högvis med bubbelbitar och annat från Lush i badrummet men jag orkar inte bada! Katastrof!!

Hemkommen från London är jag vilket är ett under i sig eftersom det hela bröt ut där och jag fick plötsligt 39,4 graders feber. INTE kul när man är ensam med sitt barn i annat land kan jag tala om. Flygresan hem gick dock strålande (mot vad jag föreställt mig) med hjälp av högvis med medicin. De har bra mediciner däröver! Trevlig läkare träffade jag också så nu har jag provat sjukvård i London... Tänk, all akutvård är gratis där, bra!

Och det var allt jag orkar skriva....tillbaks till sängen! Skriver mer en annan dag....om jag inte gått hädan förstås.

Inga kommentarer: