torsdag 8 juli 2010

Jag hörde på radion idag...

...en härlig sommarpratare, Amanda Jenssen. Hade så gärna velat se henne på P&L men det var en av de spelningar som krockade med andra. Faktiskt är det första sommarprataren jag lyssnar på i år, jag jobbar oftast när det sänds men idag befann jag mig i bilen vid rätt tidpunkt. Sommarpratare är ju lika traditionsenligt som midsommarstång, julgran och påskägg! Kanske inte riktigt lika firat i varje hem som jul men ändå, man VET ju liksom att det är sommar när man hör det :) Hoppas på att få till fler bilresor vid rätt tidpunkt innan sommaren är slut!

Vill någon annan ha koll på årets pratare så ta en titt här. Inser efter en titt att jag missat Eva Dahlgren, det var ju för sorgligt eftersom hon är fantastiskt att lyssna på. Hennes konserter går man ifrån med lika stor behållning från musik & sång som mellansnack.

Inga kommentarer: