onsdag 7 juli 2010

Nystart!

Har ännu inte förstått att jag inte är någon bloggare av födsel och ohejdad vana. För visst borde man kunna lära sig bloggandets konst? Nåja, efter att ha försökt på engelska gör jag nu ett försök på svenska.

Titeln, En Festivalmammas Betraktelser, vet jag inte riktigt varifrån den kom...det är inte helt lätt att hitta på bloggtitel! I vilket fall som helst så kommer bloggen att handla om saker man kan förknippa med festivaler, vilket kan bli mycket varierande. Jag är nyss hemkommen från en veckas semester med mina små på Peace & Love, så därifrån kom väl då titeln. Som de flesta vet handlar inte P&L bara om musik även om det är en stor del. På P&L handlar det också om samhället, engagemang, miljö, att få vara den man är och mycket mer (det är iaf mitt intryck av festivalen).

Alltså kommer blogginläggen vara av ganska skiftande karaktär.

Inga kommentarer: