torsdag 23 september 2010

Stiltje...

...på konsertfronten är det =( Men, jag inhandlade nyss en biljett för att se Michael Monroe på Sticky Fingers den 13 oktober. YAY!! På Peace & Love var han helt fantastisk så jag hoppas på en repris av den konserten med viss skillnad förstås. P&L är utomhus och Sticky en liten scen på rockklubb. Men, utöver det har jag inget alls inplanerat i musikväg.

I litteraturväg däremot hägrar Bokmässan i Göteborg på lördag dit jag släpar med de små. Nåja, de behöver nog inte släpas för de älskar böcker väluppfostrade som de är. Det är, konstigt nog, min första Bokmässa!!! Hur det kommer sig vet jag inte riktigt men att jag alltid fått lön den 27:e har viss betydelse. För ska man dit ska man ju kunna fynda massor tycker jag! Bäst att ta med ryggsäck kanske?!

Ha det bäst!

Inga kommentarer: