lördag 25 december 2010

LONDON!!!!!!

Ja, igen! =) Idag har biljetter och hotell bokats för sonen och mig! Inte fick jag sådana födelsedagsperesenter som liten! Nåja, när jag åkte med dottern lovade jag att han skulle få åka när han fyllt nio, det gör han samma dag som vi åker hem... Ser fram emot det något helt otroligt och hoppas han blir lika fäst vid staden som sin mamma....dottern längtar iaf ständigt tillbaks.

Så nu ska jag fundera ut roliga saker att göra så vi har att välja mellan och sen får vi se vad vi känner för. Ett besök på Science Museum blir det, Tower Bridge, HMS Belfast och om vi vågar The Dungeon. Självklart måste det även bli en tur till Camden Market, om inte annat så för den goda & billiga maten. Just det, shopping också...kommer bli runtsläpad i timmar på Hamley's är jag rädd! Tänker dock absolut inte ens gå i närheten av Disney's shop!!! Så det så! Däremot kommer sonen få betala turen bland leksakerna genom att hänga med till LUSH och Foley's. =D

Planerna ändras säkert, det är tid kvar tills vi reser...ville ge Heathrow lite tid för återhämtning och upptining...

PS: Bilden nedan är inte min egen.


2 kommentarer:

Holmin sa...

Jo alla vägar bär ju till Tranemo. Det är väl allmänt känt:)
London igen alltså. Förstår dig iofs, det är ju en väldigt trevlig stad... Hoppas att julen har varit bra!

Anna sa...

Precis =)
Julen har varit riktigt härlig, lugn och skön! Hoppas din varit detsamma!
Ja, London är allt min favoritstad i världen...än så länge och mycket svårslagen!