torsdag 16 december 2010

Världspremiär av Änglagård!

Jepp, i afton blir det sådan i mitt lilla hörn av världen. Det ska vara aktiviteter hela dagen, fyrverkerier vid sjön och celebriteterna och andra inbjudna ska gå till fots från biografen till hotellet på en röd matta av ljus. Jag tycker det är görkul att det händer något och att man anstränger sig! Själv bänkar jag mig nog på första parkett, min balkong, och ser på skådespelet. OM det blir något, snön verkar inte ha några planer på att sluta falla och nu har det väl kommit någon decimeter nysnö. Blåser gör det också... Man får hoppas det slutar till kvällen.

I övrigt sover jag mest men det finns hopp om livet!


3 kommentarer:

Petra sa...

Håller med om att är häftigt med premiären. Jag såg Ulricehams Tidning i dag - den skulle kunna ha hetat Ängagårdsbladet!

Kul med alla aktiviteter runtom, vilket jag tror att skådisarna också tycker. I Stockholm får de ju inte någon fackeleskort till premiärerna utan bara en röd matta utrullad lite slarvigt, eller nåt.

Holmin sa...

Själv ska jag se filmen på plats:) Ibland är det bra att vara ploitiker...

Anna sa...

Hmpf, jag såg er allt tåga in...än jag då?! Fast jag är kanske för ny inom politiken....får välan hoppas på att stiga i graderna och en Änglagård 4 =)
Var filmen bra?