onsdag 4 maj 2011

Bättre och bättre!

Efter några dagar med skyhögt intag av Penicillin börjar jag må hyfsat. Idag har jag till och med varit ute och rört på mig, grejat lite lätt i nya lyan och hämtat färg. Själva målningen får jag leja bort till någon för jag kommer inte orka än på ett tag. Färgen som dottern ska ha på en vägg i sitt rum ser helt galen ut men vem vet, den kan ju förändra sig när den väl är på väggen...Foto kommer när det är målat, den måste ses! Att beskriva den är svårt men mörkt lysande cerise/lila kanske?

Konstaterar att den bästa bot som finns när man är sjuk är spinnande katt på magen! Tänk om några veckor när vi har två katter så frisk jag kommer att vara! Här kommer foto på lilla Yrla som kommer döpas om till Wookie, gissa varför. Nu ser hon liiiite slug ut på fotot men bedårande söt ändå, tycker jag.

Inga kommentarer: