tisdag 10 maj 2011

Flyttlasset har gått!

Ja inte till nya lägenheten, iaf inte helt och hållet, jag bär och släpar lite varje dag för att dra ut på det roliga liksom. Nej, det är bloggen som flyttat till ny adress! Jag har funderat på att flytta den länge men inte kunnat bestämma mig för åt vilket håll, WordPress eller LiveJournal. Båda är bra på sitt sätt och jag har bloggat på dem båda förr, bloggar som haft typ tre inlägg per år eller så... Nu föll valet på WordPress, den ser inte riktigt ut som jag vill men jag får lära mig allt eftersom antar jag. Att jag till slut bestämde mig beror på att en av mina favoritbloggar har flyttat dit så jag slipper känna mig så ensam =)

Vill någon fortsätta att följa min blogg så är adressen: http://festivalmamman.wordpress.com/

Hoppas ni kikar förbi! Vi ses!

Inga kommentarer: