söndag 15 maj 2011

Somrigt var det här

Tänkte pigga upp bloggen med lite somrigt, om nu gräs är det? Går snart tillbaks till min mer röd/orange/lila färgskala igen, jag lovar.

Idag har jag röstat och jag hoppas ni gjort detsamma!

Jag skulle hunnit med SÅ mycket i helgen men icke. Gårdagen spenderades på vårdcentral & röntgen i Borås med dottern som skadat knät. Röngen visade inget men doktorn tror att det kan röra sig om led- eller korsbandsskada. Bara att vänta och se. Röntgenpersonalen tyckte jag var i behov av att fotas men jag lugnade dem med att min hosta minsann är mycket bättre... Som om hostan inte var nog har jag hostat till mig någon sorts sträckning som sitter vid svanskotan och gör helvetiskt ont och inte alls är till någon hjälp när jag ska pacaka och bära.

Nä, här är faktiskt mest elände just nu så jag återkommer när jag har något intressantare att skriva om.

Inga kommentarer: