lördag 23 oktober 2010

Inte mycket att säga idag...

Kommer ju på massor av saker jag måste skriva om flera gånger per dag. Men, när jag så sitter här för att skriva, sent på kvällen, har jag glömt alla ämnen och formuleringar jag hade.

Just nu sitter jag och ser på SVT Play och kvällens avsnitt av Skavlan där Jack Wreesvijk, Cajsa-Stina Åkerström pratar om sina pappor (Cornelis och Fred) och den kommande filmen. Hank von Helvete som spelar Cornelis kommer också och gästar programmet, han gör en fantastisk prestation efter vad jag sett.Håkan Hellström har också varit gäst och jag måste säga att han växer...som människa. Har fortfarande mycket svårt att lyssna på hans musik även om både melodier och texter är mycket bra så funkar inte rösten för mig. Trist!

Någon som däremot växer för mig när det gäller musiken är fantastiska Pernilla Andersson. Hon var i min lilla stad för inte så länge sedan men det missade jag tyvärr. Nedan ett klipp från YouTube med hennes mycket spelade Johnny Cash & Nina P, underbar text =)

Inga kommentarer: