lördag 23 oktober 2010

Rättelse och anonymitetsfunderingar

Först och främst så skrev jag att Hank von Helvete har huvudrollen i filmen Cornelis och var med i gårdagens Skavlan, han heter Hans-Erik Dyvik Husby. Hank von Helvete är namnet han använt som sångare i Turbonegro och inget annat. Rätt ska vara rätt =)

Angående anonymitetsfunderingar så är inte det nya funderingar. Har funderat på det sedan jag började blogga och huruvida man ska tillåta anonyma kommentarer eller ej. Eftersom jag knappt har några läsare och knappt kommentarer heller så har jag inte tvingats fundera kart över frågan. Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag tycker om det. Kanske någon som råkar läsa detta har funderingar kring det eller har löst det på sin egen blogg? Å ena sidan tycker jag att det kan vara bra att kunna vara anonym och våga skriva vad man tycker. Å andra sidan tänker jag att kan man inte stå för sina åsikter och tankar så varför kommentera? Å tredje sidan kanske man har en position som gör det omöjligt? Vad vet jag?

Idag är det en regnig och gråtrist lördag, jag känner mest för att dra täcket över huvudet och gosa med nya familjemedlemmen så hon spinner mig till söms ...Nedan ett något kass foto på underverket i fråga, fler kommer!

2 kommentarer:

Petra sa...

Jag tillåter anonyma inlägg, kanske mest för att jag inte förstår hur det riktigt funkar, och dessutom är jag ganska ny i bloggvärlden så jag är väl förhållandevis blåögd när det gäller eventuella faror. Jag tycker - naivt nog - att det liksom bara är kul att få kommentarer. :-)

Skulle det dyka upp konstigheter får jag fundera vidare, men först då. Det är roligare att tro att eventuella skribenter vill mig väl.

Anna sa...

Samma här! Det är ju kommentarer som gör att det blir än roligare att blogga =) Så, jag låter det nog vara som det är tills ev problem uppstår (vilket de antagligen inte gör).