torsdag 13 januari 2011

Bloggvärlden...


är en underlig liten värld. Bloggar där unga tjejer visar "dagens outfit" får tusentals besökare medans mycket välskrivna, humoristiska och intressanta bloggar kanppt läses alls (och visst passar alla tre orden in på min fantastiska blogg...*duh*). Nåväl, det finns bra skrivna bloggar som har massor av besökare också MEN ofta grinar kommentarsfälten tomma. Varför är det så? Är det inte värt att kommentera en blogg man följer dagligen? Om jag går till mig själv så kommenterar jag inte så ofta vilket beror på att jag inte tycker mig ha något vettigt att säga, tycker alla andra samma sak?

Min blogg har inte riktigt kommit att handla om det den skulle eller det jag trodde. Får ta och styra upp det här igen! Jag får dagligen högvis med inspiration till inlägg men så sätter jag mig vid datorn och *poof* ingen aning om vad det var jag skulle skriva. Jag skyller på utmattningssyndromet eller kanske på att sån't händer när man blir gammal, som min bror så vackert uttryckte det. Tack tack!

Ska dock bekänna att jag följer "Fuck you right back" av Katrin Zytomierska. Hon skriver bra, provocerar ofta och är inte ett endaste dugg pk, härligt!!

2 kommentarer:

Petra sa...

Jag gillar att kommentera - och att få kommentarer. Det är bra för egot. :-)

Bloggvärlden är märkligt, jag håller med. Småtjejsbloggarna är många, men nästan lika många verkar kategorin "kvinnor som kommit en bit i livet" vara - dit räknar jag mig själv.

Du skriver att bloggen inte blivit vad du tänkte att den skulle vara - vad tänkte du? *nyfiken*

Anna sa...

Jag hade tänkt att den skulle handla mer om böcker, musik, politik och samhällsfrågor. Fast, det gör den ju ibland iaf =)

Och ja, att få kommentarer är som paket på julafton =D