måndag 10 januari 2011

Slut på lovet!

Dags att ta tag i verkligheten antar jag...fast jag skulle gärna ha vinterlov ett tag till =) Besök på AF hanns med förra veckan och jag har hittat en jobbcoach som verkar bra. Första mötet med honom blir nästa vecka och det är ett mycket spännande möte! Jag kände honom för många år sedan och han är en otroligt go kille som jag tror har hittat ett jobb som passar honom perfekt! Ett kärt återseende ska det bli!

Jag är fortfarande sjukt trött och vet inte riktigt om jag är redo för jobb än...det här med utbrändhet tar tid och det är SÅ svårt att själv avgöra måendet & orken. När man går hemma och skräpar så funkar det ju...men sedan då? Jag börjar iaf bli bra trött på att inte göra något, längtar ut i verkligheten och träffa på trevliga människor. Vad jag ska göra det vet jag fortfarande inte och det känns bra, spännande och intressant. Jag tror liksom att man hamnar där man ska om man bara låter det komma till en liksom. Ok, AF går antagligen inte med på att jag bara sätter mig och väntar så söka jobb tänker jag definitivt göra =) och det är väl inte riktigt så jag menar, att jag ska vara oaktiv.

Om någon vecka börjar jag min bana som fritidspolitiker med en introduktionsdag, det ser jag verkligen fram emot! Det ska bli riktigt spännande att följa den helt nya organisation som nu ska byggas upp!

Och till sist säger jag bara tack och lov att lovet är slut! Det är rätt tufft att ha två barn hemma 24/7 i flera veckor! Men framför allt att laga två mål mat om dagen när fantasin är på lägsta nivå. Tack gode gud för att någon uppfann varma mackor! =)

3 kommentarer:

Petra sa...

Längtar efter att träffa trevliga människor? Hmm... Vi kanske ska ta den där fikapausen snart?

Jag ska till Ulricehamn nästa torsdag och prata mellan 18 och 19, fika före det?

Petra sa...

Jag hoppas förresten att du förstod att det skulle vara ett ;-) efter "snart"?

Så självgod är jag inte så att jag förutsätter att du tycker att jag är trevlig. :-))

Anna sa...

Jodå förutsätt du på bara, det är bra för självkänslan...eller nåt =)
Jaaa, fika före ditt jobb nästa torsdag låter helt perfekt!

Välkommen hem!