onsdag 6 april 2011

Musikaliskt, Dag 2

Dagens låt var inte lika svår! Dag 02 - Din hatlåt. Det finns iofs några stycken jag inte riktigt klarar av men bara en som är värd titeln och det är Hej Hej Monika med Nic & the family. Lite synd för Nic blev jag riktigt förtjust i under Hej Hej Sommar för några år sedan...men det kan inte bli rätt jämt. Mina barn tyckte det var SÅ kul att spela den här för mig på grund av mina lustiga ansiktsuttryck. Hoppas inte någon av dem läser bloggen för då börjar de väl igen...



I övrigt bjuder dagen på grått, grått och regn vilket dämpar humöret lite eftersom jag måste ge mig ut i eländet. Men, säger vän av ordning, använd paraply! Jo, det kan man göra men jag har gett upp, det blir så dyrt att hela tiden köpa nya paraplyer när jag glömt det gamla någonstans och inte har den blekaste om var.

Inga kommentarer: