söndag 10 april 2011

Musikaliskt, Dag 5

Dagens var inte heller lätt att begränsa! Dag 05 – en låt som påminner dig om någon, gör inte de flesta låtar det? Jag kopplar lika ofta låtar till personer som till händelser och känslor.

Men till slut valde jag den första som poppade upp och irriterar mig på att jag inte har med så många riktigt gamla låtar, det kanske kommer sen? Iaf så påminner låten om en person jag träffade på Orust förra sommaren, en person som det klickade direkt med men som tyvärre befinner sig för långt bort. Tur att Facebook finns så att man har koll på hur det går och vad som sker! men snart är det sommar och då lär vi ses igen, härligt!

Så, här är Lady Gaga med Bad Romance! Tycker att Gaga är helt fantastisk måste jag säga, av flera olika skäl men framför allt för att hon är som hon är. Hon står upp för de svaga/utstötta och hon gör dessutom najs musik.



2 kommentarer:

Petra sa...

Nu har jag lyssnat ikapp (utom på Hej, Hej...) och vilken massa härlig musik det finns.

Jag ska med glädje följa dina musiktips framåt!

:-)

Anna sa...

=D hej hej behöver man definitivt inte lyssna på... De små är av en helt annan åsikt dock.

Kul grej det här och mycket trevligt att du ser fram emot mer!