torsdag 7 april 2011

Musikaliskt, Dag 3

Dagens musikaliska hjärngympa för att leverera, dag 03 – en låt som gör dig glad, är inte över eftersom jag i skrivande stund inte bestämt mig. Gladlåtar finns det gott om men även här är det svårt att bestämma en och endast en. Men ja, nu vet jag! Det är ett aningens underligt val tror jag...Hardcore Superstar - Honey Tongue. Den råkade jag hitta hösten 2009, jag hade hört den massor av gånger men inte riktigt hört den, som så ofta med cd-skivor. Men så, en morgon på väg till jobbet dök den upp just när jag behövde den. Jag var ledsen, trött, arg och ville inte alls åka och jobba (detta var någon månad efter att jag gått in i väggen). Än idag har jag den som klockalarm som väcker mig på morgonen =)


2 kommentarer:

Petra sa...

Nån dag när jag inte sitter på ett hotellrum med taskig uppkoppling ska jag lyssa på alla dina låtar! :)

Snygg layout på bloggen förresten.

Anna sa...

Å tycker du! Vad glad jag blir =) Satt och grejade lite med de små som smakråd...är rätt nöjd själv.