torsdag 4 november 2010

Dubbelmoral!

Idag har jag befunnit mig i bilen ett antal timmar och som vanligt lyssnat på radio. Stora ämnet har, inte helt oväntat, varit BOKEN. PÅ Aftonbladets sida kan man rösta på om man tänker läsa BOKEN eller ej, majoriteten tänker inte göra det minsann. Och ändå är de tryckta 20 000 exemplaren sålda och förlaget ska genast trycka 30 000 till. Fast det är väl de som inte läser Aftonbladet som köper den kan man anta?

Jag var faktiskt på Hunneberg i eftermiddags för att ta en titt på utsikten. Häftigt berg det där måste jag säga. Och fantastisk utsikt! In i parken fick man dock inte gå från midnatt tills 17-tiden idag...på väg hem kom jag på varför! Det var ju där vår monark var och jagade älg idag och kallade till underligt möte med pressen. Av huvudpersonen i fråga såg jag dock inte en skymt och inga älgar heller =)

Inga kommentarer: