lördag 13 november 2010

Här var det livat...

...på Torget igen! Vaknade till liv, eller vaknade är för mycket sagt, registrerade oljud i form av brötande, gnisslande, bonkande och släpande vid 8-tiden. Strax före 9 började det låta som snöskottarparad, igen. Min hjärna tyckte det var konstigt för snön är ju nästan borta! Jag får på mig glasögonen och tittar ut och jojomensan där är stort gult fordon med snö i skopan...men det tar snö och bygger slutet på en uppbyggd backe. Jag anar att det ska bli aktivitet av något slag i la stada idag. Men kunde de inte fixat det vid en mer anständig tid?! Typ igår efter 18?? Jag hade verkligen behövt lite mer sömn!

Idag bär det av mot Göteborg för att hämta och betala byrå från Blocket, yay! Visst är det toppen att man kan köpa saker i "nästannyskick" för mindre än halva ny-priset!?! Hoppas bara den går in i bilen! Vän av ordning tyckte jag skulle mäta....men vad är det för sport? Det är dessutom en IKEA-möbel och sådana vet ju alla att man kan skruva isär vid behov =)

Ha en härlig helg alla!

2 kommentarer:

Petra sa...

Jodå, skruva isär går bra - det är den andra vägen som kan vara lite krånglig ibland... :-)

Anna sa...

Det gick riktigt bra! Fick bärhjälp också =) Nu ska jag bara ha upp den i lägenheten också....tur man har snälla grannar!